sobota, 18 czerwca 2011

Tango Apaszowskie

I jest. Oficjał ...

3 komentarze:

  1. Nie wiem, może to spełnia jakieś tam funkcje kulturoznawcze itp., ale muzycznie ten kawałek to dla mnie masakra. O ile "Nie ma cwaniaka..." jeszcze przełknąłem, tego nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale teledysk świetny ...
    Mi akurat się podoba. Też miałem okres zwątpienia, ale jak tak się bardziej przyjrzałem Projektowi ... w końcu to non profit, całkowicie oddolna inicjatywa, tworzona przez aktorów, a więc bardziej teatralna, niż muzyczna.

    Masakra to to, co w Trójmieściu stworzyli. Kompletny brak zrozumienia idei Projektu Warszawiak. :D

    A Projekt W oglądałem na świecie Saskiej Kępy - na żywo brzmi zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co stworzyli w 3city, ale chyba nie chcę wiedzieć, jeśli to jeszcze gorsze. Teledysk, fakt, w porządku.

    OdpowiedzUsuń