środa, 19 października 2011

Przerywnik ... Z inspiracji Lavinki ;)

No bo bokami robiła, a do frontu pecha ma ... ;)

No to zainspirowało mnie, żeby spróbować po swojemu :)



Trochę nie mam zdania do tego palcu i jego nowej aranżacji. 

Wiem, że jest ładniej, że czyściej, ale to nie o to chodziło, jak się mówiło, że trzeba uporządkować tam.

Chodziło o klimat ...



Ale kościół ładny. 
Ciągle przymierzam się, żeby o nim napisać i pokazać, ale jakoś nie ma kiedy, więc dziś, w ramach przerywnika, chociaż te dwa.




Z inspiracji Lavinki ;)


8 komentarzy:

  1. Ale to nie jest HDR, a nawet gdyby był, to dlaczego się nie liczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ...

    Ja jestem zbyt niecierpliwy na statywy i wielokrotne fotki i zbyt leniwy, żeby to potem montować w całość :D

    Miałem sporo szczęścia, że chmury, tego dnia, ładnie rozproszyły światło.
    Nie wiedziałem, czy coś z tego się uda wyciągnąć, ale, dzięki Lavince, takiego kopa do spróbowania dostałem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ale żeś wyprasował to zdjęcie, wygląda jak grafika albo twarz Cher.

    A co do placu - wolałem, jak był Dotleniacz Rajkowskiej, bardziej naturalny i zielony. Betonowe baseniki mogą być, ale są trochę drętwe, za to fajnie się jeździ na ławkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Światła tam nie ma ... :/


    Wraca koncepcja pomnika Polaków Pomordowanych za Pomaganie Żydom.
    200 tys. za projekt, 2 miliony na realizację ...
    Ciekawe jak to wymyśla tym razem, bo tam zaczyna się gęsto i tłoczno trochę robić :/

    PS jest jeszcze jedno miejsce (co najmniej ;)) które sprawia kłopot: Kancelaria PRM w Ujazdowskich ...

    Nie wiem jak ugryźć i, w dodatku, żeby ochrona nie zastrzeliła, bo oni, ostatnio, jacyś nerwowi tam chodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyślij kolegę, żeby poprotestował na dowolnie wybrany temat - borowiki się rzucą na łatwą zdobycz, a Ty wtedy jebudu - zdejmiesz to, co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Świetny pomysł.


    Nie miałby ktoś ochoty w sobotę przejść się ze mną Alejami? :D

    OdpowiedzUsuń