poniedziałek, 28 lutego 2011

Katedra Floriańska na Pradze - nawa główna.

Tutaj jest równie ciemno jak w poprzedniej części, od nawy głównej zaś oddziela nas solidna krata.
Jakieś dwie dziewczyny dodatkowo komplikują mi sytuację,  stojąc idealnie w osi kościoła.
Na małej ławeczce też ktoś siedzi. Nie chciałbym przeszkadzać.
Mimo wszystko, przez kraty, udaje mi się wykonać kilka zdjęć.
Szkoda, że nie można wejść do środka, ani zajrzeć na którąś z wież. Może w czasie mszy? Ale, z drugiej strony, łazić tu jak są ludzie? Też jakoś nie pasuje ...




4 komentarze:

  1. No proszę.
    Moje gratulacje.
    Widzę GIGANTYCZNY postęp.
    Bardzo się cieszę.
    Pozdrawiam.

    Jesteś już bardzo dobry.
    Crayfish.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D

    Staram się korzystać ze wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, ze nigdy nie byłem w jej wnętrzu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kościół jak każdy inny, no może prawie... Byłem raz we wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń