niedziela, 25 marca 2012

Otwarto PoRa ...

Tak na szybko, bo na relację jeszcze przyjdzie czas, to ...:


Brzydki jak nieszczęście, pozostawiany kotarami tak, że za  jedną kotarą widać kilka kolejnych, oczywiście się zakorkował zaraz, ale za to chyba spełnia swoją podstawowa funkcje, czyli służy jako przejazd przez Wisłę do Białołęki.

Drugą funkcją będzie korkowanie Wisłostrady  przy samym jej końcu i tę chyba też spełni :D

Łezka mi się w oku zakręciła, jak sobie zdałem sprawę z tego, że to już mój ...szósty most otwierany za mojego życia (nie, żebym taki stary był, ale Syrenka i Świętokrzyski, w końcu, to dwa różne mosty ;)), a za kadencji mojego dzieciaka ... trzeci.

Znaczy się, nabieramy wprawy :D

7 komentarzy:

  1. A pies tańcował z jego urodą, nazwą i kotarami - oby się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nadal nieotwarty, bo nie został ukończony w całości. Podliczyłam mosty i wyszło mi, że ten byłby piąty. (Grota-Roweckiego 81, Syreny 85, Świętokrzyski, Siekierkowski i Północny). Dwóch pierwszych nie pamiętam z racji tego, że byłam wtedy bardzo bardzo malutką lavinką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To taka tania kładka - nie musi być ładna, grunt żeby eee nieważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawować, to już się sprawuje :)

    To, że brzydki, w tym miejscu akurat, to jego zaleta.
    Może źle się wyraziłem - jest nijaki. Ale to dobrze, bo nie przytłoczył Młocin i jest mało widoczny ...

    Do ekranów pomału się przyzwyczajam.

    Trochę trwało, zanim się przyzwyczaiłem do tych, które mi nagle przesłoniły widok na Warszawę, a jak sie przyzwyczaiłem, to w ciągu kilku dni dostawili jeszcze kilka kilometrów :D

    Nijaki i kiepsko zaprojektowany pod względem widokowym, bo kładka dla pieszych będzie od strony północnej, więc widoku na Warszawę nie będzie żadnego ...

    No, chyba, że stojąc w korku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bo ten most nie służy do ozdoby, jak Tower Bridge czy Świętokrzyski, tylko do jeżdżenia dla wygnańców z Tarchomina.
    ekrany to też syf, ale na przedmieściu jeszcze ujdzie. gorsze są te np. na Trasie Łazienkowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyy chodnik jest tylko od północy? To niech sobie tę kładkę...






    ...użytkują.

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Er - podobno, oprócz taniości, przeważyła Natura 2000.
    Dlatego i ekrany są zielone, żeby się na tle Parków Młocińskiego i Bielańskiego nie rzucały w oczy.

    @ Marcin - :D:D:D

    Ale na północy też jest kilka fajnych rzeczy.
    Zwłaszcza zimą, jak słońce jest w plecy, to pewnie pałac Bruchla będzie widoczny na skarpie, młocińskie łachy, możliwe, że nawet Kępy Burakowskie, no i bloki na Białołęce :)

    Niestety, ale jakieś paskudztwo zabudowuje też Młociny, więc niedługo i po tej stronie będą stały gustowne blokowiska :/

    OdpowiedzUsuń