środa, 28 marca 2012

Rzuć bracie blagie i chodź na Pragie ...

... Weź grubą lagie, melonik tyż! 

Mostem Północnym ... jedź, bo przejść się na razie nie da :)

To znaczy dało wcześniej, a dziś czekamy na pierwsze samochody.


Podobno bez pompy, wstęg, święceń (nie wiem, bo to po tej "niewłaściwej" stronie się zaczęło icon_wink.gif), ruszyły pojazdy.
Na początku ecoautobus z HGW na pokładzie w asyście motocyklistów. 


Za motocyklistami ruszyły samochody.

Najpierw takie bardziej zabytkowe icon_smile.gif   


Zabytkowe, rowerzyści, nowoczesne, ecotaksówki ... Wymieszało się to wszystko icon_smile.gif   


Trochę to trwało, a na koniec pojawili się zamykający całą stawkę rowerzyści ... 


Póki co to ich ostatni przejazd tym mostem, ponieważ trzecia część, na której znajdą się ścieżki dla pieszych i rowerzystów oraz tory tramwajowe oddadzą dopiero w czerwcu, ale, mz, chyba lepiej, że nie czekali icon_wink.gif

 Czas i na mnie.

Pusto ... 


Pusto i tak sobie ciekawie.
Ruch się zwiększał, pomerdały mi się tryby filmowania w aparacie, więc z przejazdu (zresztą nic ciekawego icon_confused.gif), zdjęć nie ma.

Za to na końcu ... Jak w domu icon_lol.gif   


Stanęliśmy w korku!!! icon_biggrin.gif

Pan mnie uwiecznił, więc pewnie będę w tiviicon_wink.gif   


Sądząc po ilości samochodów stojących na Modlińskiej, wjazd na most będzie trwał jeszcze dłużej, niż z niego zjechanie. 


Tym razem sobie odpuszczę i wrócę mostem Grota. Też niezbyt pustym, a nawet lekko korkującym się.

No tak - Wisłostrada przecież stoi icon_rolleyes.gif

No to jeszcze, na szczęście - taryfa Nr boczny 1313 ze Zmienników  

 I tyle ...

6 komentarzy:

  1. Hmmm... Nie zgadzam się, że Mostem Północnym (pardon: Marii Kurii) jedzie się na Pragie... Śląskim-Dąbrowskim, Poniatowskim, Świętokrzyskim tak. Ale Północnym to połączenie Bielany - Tarchomin, już nie Praga... Daleko, daleko. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. święta racja, ja na ten przykład co rusz czepiam się, że Wola zaczyna sie na Okopowej i Towarowej, a nie na JP2. ale tutaj "Praga" to synonim dla "prawy brzeg", więc teges. ujdzie.

    a most? rózni się czymś od tej deski na nóżkach, jaką jest most Grota? chyba poczekam na ten tramwaj lub ścieżkę rowerowo, żeby sie nim przeprawić :?

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to to właśnie ...

    Białołęka, dla mnie, to te krzaczory i pola za Wisłą i kojarzy mi się tylko z aresztem śledczym, którego nie miałem okazji poznać, oraz z cementownią, gdzie się wystało swego czasu, jak się chciało coś pobudować :)

    Acha. Jeszcze giełda ...

    Po prostu teraz wcześniej skręcam, jak jadę na Pragę i tyle :)

    Poza tym, jeżeli już, to połączenie Młociny-Tarchomin, bo mi jakoś te Bielany nie pasują w tym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie się jeszcze długo nim nie przejadę, bo koń plętnie nie mam tam jenteresów. Ale dobrze, że w końcu jest, nawet jeśli 'kompletny inaczej'

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najważniejsze, że nareszcie przestałem jeździć opłotkami: Michaliny, Heroldów, Encyklopedyczną - tym bardziej, że tam strasznie jest rozkopane - i znów całkiem porządnie tą a la Pstrowskiego do metra podjeżdżam.

    Resztę mogą już zamknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tarchomin to też Praga. I Saska Kępa, i Gocław, i Rembertów :D

    OdpowiedzUsuń