piątek, 8 kwietnia 2011

Żydzi wrócili do Warszawy i demonstrowali na Krakowskim

Jak w temacie.


W sumie, to dobrze, że wchodziłem od Karowej, to widziałem przygotowania, ale dla tych, co poszli na spacer po Krakowskim, to musiało być niezłe przeżycie.
Karowa zagrodzona, oddziały specjalne policji, flagi z Orłem i Gwiazda Dawid, tłum wielonarodowościowy ..
Przez chwilę sam się dałem nabrać.
I pieski ... Niektórzy przyglądali się z zainteresowaniem, niektórzy ... Chyba dali się nabrać, bo  nie wszystkie komentarze nadają się do publikacji ;)

Jak wspomniałem, nie była to żadna manifestacja, tylko Yael Bartana kręciła wczoraj zdjęcia do trzeciej części filmowej trylogii, którą pokaże w czerwcu w Pawilonie Polskim na 54. Międzynarodowym Biennale w Wenecji.

O wszystkim można poczytać tutaj oraz tutaj.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz