czwartek, 14 lutego 2013

Urodziny placu Wilsona

No i nie wiem, co teraz zrobić, bo okazało się, że mam na dysku dwa, o rok odległe w czasoprzestrzeni, zbiory pod tym samym tytułem, w dodatku oba nie publikowane :)

Dobrze, że zastanawiając się nad tym jeden z nich gdzieś mi sie zgubił, więc zaczniemy od tego, który był niedawniej.

A zaczniemy od ... W sumie to nie wiem :/ Zdaje się, że miał być Trawnik czy inne Komety, a może nawet ktoś inny, ale spóźniłem się na początek koncertu i mi się wymieszało :(


Chyba jednak Trawnik ... Albo nie :D A po nich ...


Dobrze, że na sali pojawił się lekarz, bo ...


... bo, jak zwykle, jakies dziwaki zrobiły sobie ankietę, jak, na Żoliborzu, powinno się wymawiać Wilson.

Oczywiście czekam na kolejne ...hm, hm, hm ... propozycje, jak wymawiać Żywiciel, przez żet, czy erzet, czy można mówić Łarszała, gdzie znajduje się rondo Łoszyngtona i czy Babka może mieć na imię Radosław, ale to takie moje, subiektywne, odczucia tylko :)

Do Łilsona pewnie jeszcze wrócę, przy jakiejś kolejnej porcji zdjęć, a na razie posłuchajmy:


Teraz nie pamiętam, ale na pewno grali ... Włosy :D



6 komentarzy:

  1. Coś z wrażenia tytuł Ci się zamerdał ;)
    Nie bardzo rozumiem sens 'urodzin' placu czy ulicy, no ale co tam - jak jest okazja, to się trzeba bawić!

    OdpowiedzUsuń
  2. To pierwsze to na pewno nie Komety. Chyba że się tak posunęli od kiedy ich widziałem parę lat temu.

    A każda okazja jest dobra żeby się napić. Jutro urodziny Wólczyńskiej, pojutrze imieniny placu Inwalidów, za trzy dni chrzciny Włościańskiej a za cztery poprawiny w Alei Wojska Polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mi się zamerdał :D

    Już poprawiłem, dzięki :)

    Ja tam nie wnikam, ale skoro już wywalono banki, budę MZK i pijaczków z krzaków za budą autobusową i zrobiono taki fajny w sumie teren do spacerów i zabawy, to lepiej to wykorzystać, niż znów zostawić sobie :D

    Zawsze to więcej osób przyjdzie niż na flash moba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan z gitar od stu lat wygląda tak samo, nie wiem jak on to robi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem przyjemność spotkać pana Żarra, to wygląda ... lepiej, niż za młodu :D

    Twierdził, że to wpływ naszej Wyborowej - nie wiem,, co pijają lekarze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Elektryczne Gitary powoli pokrywa patyna

    OdpowiedzUsuń