środa, 12 grudnia 2012

Mgła, ciąg dalszy,. w Łazienkach ...

W oparach mgły, o jakich pisałem jakiś czas temu, dotarłem do Łazienek.

Nie powiem, w takiej scenerii też mi się podobało :)

Zresztą  nie tylko mi, bo tym razem sporo osób tu przyszło. Osób i zwierzątek.

Sporo zdjęć udało mi sie zrobić, ale postaram się je usystematyzować jakoś ...

A więc ... pary w plenerze :)


Musze przyznać, że jak na takie warunki to sporo tego się plątało. Blendy pracowały pełną para, żeby choć trochę światła wydobyć z tego lekkiego mroku. Dobrze, że coś tam słońce zaczęło się przebijać przez mgliste opary ...

Rude sępy:


Byle czego nie wezmą, za to kompletnie nie czują respektu.

No i inne zwierzaki :)


Zwierzaki jeszcze będą. No i Łazienki we mgle.

Ale to w kolejnej części :)

2 komentarze:

  1. Pies za pazuchą genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fauna i flora jest mi obca, to wyszło świetnie. A pary młode/-ych to zawsze wdzięczny temat, szczególnie jak się robi im zdjęcia 'z boku' ;)

    OdpowiedzUsuń